Dostawa
Dostawa realizowana jest 7 dni w tygodniu od 9:00 do 20:00.
Prosimy zwrócić uwagę, że dostawa na bieżący dzień jest możliwa po złożeniu i potwierdzeniu zamówienia do godziny 17:00.
20:00 — 09:00 Extra godziny: Podwójny koszt dostawy
*Jeżeli potrzebujesz dostawę kwiatów, ale nie znasz dokładnego adresu odbiorcy, prosimy
o podanie numeru kontaktowego odbiorcy w zamówieniu, a my
zrobimy wszystko za Ciebie!
**Jeżeli potrzebujesz żeby kurier przed dostawą zadzwonił do odbiorcy – prosimy o to powiadomić wcześniej.
Koszt Dostawy
Taryfa dzienna (09:00-20:00)
Kraków 35 zł
Przy zamówieniu od 600 zł dostawa GRATIS. Wybierz przy Realizacji Płatności – Darmowa Dostawa.
Dostawa poza terenem Krakowa odliczana jest indywidualnie
Taryfa nocna (20:00-09:00) – Kraków 70 zł
Opłata
Kwiaciarnia Bloom Corner umożliwia dokonywanie płatności za zamówienia przez serwis PayU za pomocą karty bankowej lub przelewu.
Lub gotówką lub kartą w naszym sklepie na ulicy Kalwaryjskiej 34, Kraków
Informacja
Nie ponosimy odpowiedzialności jeżeli odbiorcy nie ma w miejscu podanego adresu dostawy, albo odbiorca odmówił w przyjmowaniu zamówienia.
W takich wypadkach jest możliwość przeniesienia terminu dostawy, co będzie opłacane dodatkowo (podwójna cena dostawy). Oraz za zgodą odbiorcy zamówienie może być zostawione kurierem w innym miejscu.
Reklamacja na kwiaty
Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas kwiaty były świeże, wysokiej jakości i zgodne z zamówieniem.
Jako produkty naturalne i nietrwałe, kwiaty wymagają odpowiedniego przechowywania i pielęgnacji.
✅ Reklamacje – są możliwe!
W takich przypadkach prosimy o:
• zgłoszenie reklamacji niezwłocznie – najlepiej w dniu odbioru lub najpóźniej do 24 godzin,
• załączenie zdjęć produktu oraz dowodu zakupu (paragon, potwierdzenie przelewu).
❌ Reklamacje – kiedy nie są uwzględniane?
Nie możemy przyjąć reklamacji w sytuacjach, gdy:
• klient zgłasza reklamację dopiero po kilku dniach, a stan kwiatów wskazuje na naturalny proces więdnięcia,
• produkt był w dobrym stanie w momencie przekazania i nie ma dowodów wady pierwotnej .
📅 Czas na rozpatrzenie reklamacji
Na każdą reklamację odpowiadamy w ciągu 7 dni kalendarzowych od jej otrzymania.
⸻
Dziękujemy za zaufanie i zachęcamy do kontaktu w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości.